קידום אתרים הסבר

אני מתאר לעצמי שזו לא הפעם הראשונה ששמעתם את המושג "קידום אתרים". התחום גדל לא רק משנה לשנה, אלא אפילו מיום ליום, משעה לשעה, בכל רגע נתון מתעדכן משהו נוסף האלגוריתמים של גוגל.

זוהו תחום ענק שצובר תאוצה עם השנים, כל יום אנחנו מקבלים עדכונים וקשה להסביר במילים את תהליך הלמידה, אופן תהליך הקידום מתבצע במשך שבועות ואף מספר חודשים, חשוב לציין כי תהליך הקידום לקוח זמן ממושך מאשר פרסום מאמרים במודעות או רשתות חברתיות, שאכן את התוצאות ניתן לראות במידית, את הקידום אנחנו רואים עם הזמן ולפעמים באיטיות.

כידוע ישנם מספר מנועי בניהם: גוגל, יאהו, בינג ועוד, מנועי החיפוש מציגים לגולש את התוצאות הרלוונטיות עבור החיפוש שלו, והמטרה היא להציג את התוכן אשר אמור לתת לגולש את הפרטים שהוא מחפש או את המידע הנדרש. מנועי החיפוש מודעים שישנם חברות קידום אתרים ולכן הן מבינות שאין לפסול את האתרים שהם מקודמים ממספר סיבות, כי מקדם אתרים עושה את הפעולות שנדרשות ומבין את דרישות מנועי החיפוש, כך שהעבודה נעשית שלב אחר שלב ובצורה יסודית, תוך הקפדה על כללי הקידום האורגני על מנת לא להיענש ע"י מנועי החיפוש.

  • עבודה צוות
  • רגע של נחת
  • ישבית צוות

אז מהם השלבים החשובים בתהליך קידום אתר:

תוכן איכותי

חשיבותו של התוכן באתר חיונית למנועי החיפוש, חשוב לציין כי תוכן איכותי משפר את אחוז הגולשים אשר נמצאים באתר, מבחינת מנועי החיפוש ככל שהגולש נמצא יותר זמן באתר, זה אומר שהתוכן איכותי וגולש נמצא שם כי זה מעניין אותו, לא חייבים לכתוב מאמר או תוכן לאתר בשביל קידום, חשוב לציין כי מנועי החיפוש שמים דגש על איכות התוכן. אל תשכחו שתוכן איכותי חייב להיות כתוב באופן טבעי עם פיסוק תקין וללא שיאות כתיב, שאותם מנועי החיפוש יודעים לזהות, לאחר הכנסת התוכן חשוב להוסיף אלמנטים של תמונה או סרטונים אשר יכולים להמחיש את נושא התוכן או המאמר, כי תוכן איכותי נחשב ונמדד ע"י מנועי החיפוש בהוספת אלמנטים של תמונה וסרטון.

קישורים נכנסים

קבלת קישורים משיתופי פעולה חשובה כי ככה האתר שלנו משווק ומנועי החיפוש יודעים שממליצים עלינו, קבלת הקישור נחשבת כקישור נכנס לאתר וחושב לגוון עם מילות שמקשרות אלינו לאתר, נניח לדוגמא: שאם האתר שלנו עוסק בקידום אתרים, אז אפשר לקבל קישור על הביטויים הבאים: קידום אתר, חברת קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל ועוד, ואף מומלץ להוסיף את שם האתר לקישור או את שם העסק, זוהי חשיבות רבה מבחינת מנועי החיפוש כי לא כולם ימליצו עלינו באותה הצורה וחושב לגוון עם מילות המקשרות אלינו לאתר, ונרווח מכל הכיוונים.

קישורים יוצאים ופנימיים

כמו שאנחנו מקבלים קישורים לאתר שלנו כך גם אנחנו מוצאים קישורים לאתרים אחרים שאינם אנחנו מבצעים החלפות קישורים, חשוב לציין שלא מומלץ להוציא את הקישור על הביטוי שהאתר שלנו מקודם, כי כך הוא יפגע בנו לכן חשבו טוב טוב על אופן הוצאת קשורים, מומלץ לא להוציא קישורים מחוץ לאתר עם כותרות H1 או כותרות H2 וכו', תוציאו את הקישורים מהתוכן הפנימי של האתר.

אם חשבתם שקישורים בתפריט הניווט של האתר זה מספיק אז אתם טועים, עליכם לגוון ולקשר בין העמודים הפנימיים של האתר על מנת שזרימת ה – PageRank תשפיע על כל העמודים באתר, וגם שהגולשים ידעו שיש עוד נושאים קשורים בנושא הנ"ל.

אלו רק חלק מהדברים אשר משפיעים על תוצאות החיפוש, וישנם עוד מאות פרמטרים אשר משפיעים על דירוג ואיכות האתר, זהו תחום מרתק עם אתגר וחוויה למקדם אתרים, אז כמו שאומרים שיהיה לכם בהצלחה!

השאר את פרטייך כאן ונחזור אלייך בהקדם (* שדה חובה)

captcha